Wednesday 13 July 2011

risiko ni update bnde ni.

hai semua. hari ni takde bahan lah nak cerita. minggu ni sukantara. gamba kurang diambik sbb smua busy. Hari ni si comel nak cerita tentang bulan 2 ke 3 2011. masa gamba ni diambik, cikgu ramai takde sbb time tu ada apa nth. ramai cikgu takde. ada keje. so kelas banyak yang digantikan ngn cikgu lain.

                           



















camera netbook wany 

oke ni gamba. pernah dlu aku upload kat mukabuku vdeo time ni. ingat lagi tak? spe yang tgok ingat lah, kan ingt kan? cakap ye ye ingt. jangan buat aku malu. haha boleh pulak jadi isu kat sekolah. cikgu mencari cari sape yang upload vdeo tu. oke cikgu cari tapi tak dapat. Allah menyelamatkan aku sentiasa. time mak Sarimah datang kelas cari aku time tu aku takde. haha power ta? Alhamdulillah then aku terus delete vdeo tu. mybe vdeo tu hot cause caption kod aku buat ayat pedas melibatkan cikgu. padahal caption tu takde kene mngena :( 
sorry lah cikgu buat malu 5ss je :( pegi pejabat cikgu je mmbe2 aku dengar cikgu potpet2 pasal ni. haih buat malu 5ss je . nak ke aku upload vdeo tu? nak? tak payah lah nnti jadi isu lagu aku taknakkk :(

okey that's for today babe. update bye comel 


No comments:

Post a Comment