Tuesday 19 July 2011

beranak and buang

assalammualaikum student 5 ss. 
takde sape pon kan nak updated blog ni? aku jelaaa yang update bende alah ni. ye aku peham semua takde massa nak update kan kan? esok ujian PLBS. tiba tiba aku nak update pasal tajuk yang tertera tu. kes dosa besar kod. jawab lah nanti kat kuborr, haa masa aku pegi kat google aku tertaip pulak kes buang bayi dengan niat nak carikan fara bahan untuk dia baca esok. aku tak sanggup tengok bende alah ni korang tengok lah sendiri :(

msti banyak sebab kan kenapa diaorang ni buang baby segala. msti laki taknak tanggungjawab? msti perempuan tu takod bgtahu parents diaorang? msti perempuan tu dah bersatupadu ngn setan? sbb tu jadi macam tu kan? aku tak paham lah kan. msa diaorang nak pam budak tu dalam lobang jamban mata dia tutup ke tak tengok budak tu tersepit? ya allah kejam nye dia! msa dia nak campak kan budak tu dari atas bangunan dia tak tengok ke baby tu tengah nanges ke ketawa ke? ooemmmgiii :(

kita ni generasi muda jangan mudah sangt ikodkan nafsu, sasaran post ni terutamanya perempuan. aduhai aku mintak sangt lah kat aku and korang ni jangan buat bende bodoh sebodoh bodohnya ni ! laki pon sama. jangan lah nak ngajar perempuan yang bukan bukan. perempuan tak kan mulakan kalau laki tak mulakan, betul tak? hhehe aku emosi betul aku tulis post ni. ahaha

biar kawen awal tape aku sokong daripada zina then bunuh pulak tu. astagrafiullah al'azimm . jauhkannnn. -.- tak terdaya nak jawab kat kuborrr nanti oii.

aku berharap sangat pembaca and aku ni tak kan buat bnde ni .aminn ~




 

No comments:

Post a Comment