Friday 16 September 2011

kenapa dengan dia?


apehal peah? peah kenapa? bodo apa peah tu? ape sial peah tu tetiba je ?
soalannya..

jawapannya ialah, peah tak sedar apa yang dia taip depan pc. HAHAHAHA
lets me explain , one by one. erh !


mula-2 aku watlek je kan dengan izul ni kurang ajar gila. aku datang dengan niat suci kau bole nak cakap macam tu. haa baik-2 aku like album ni terus aku unlike -.- oke tahu lah korang tak kesah pun kan? erhh next


nasib aku taklayan mamat ni kalau tak mmg menangis dia aku kejekan, hah setakat kene kutuk cikit ngan cikgu S***** dah nangis apa pulak aku? hihihi (Y) okey next



me start melenting bila dia cakap pasal budak tu -.-


and aku panas bila aku tanya tadi bukan masa ni. lagi nak list kan makanan. peh api kat kepala makin menyala siak .kat facebook siap tag makanan. pehhhhhhhhhhhhhh gila saba je kan !!
and maksud aku tanya baik-2 tu yang masa aku comment kat album ajin  -.-


yang pasal baling calculator tu act aku ketawa masa tu. haha tp im kennot show that. i want u know that im serious that time. ahhahaha and aku tulis bodo sebab dia tak paham-2 -.-


tanda right bcause im accept that. lol
oke tu je aku nak explain. 
im okey today. macam nak jumpa ajin and say SELAMAT HARI RAYA -.-
ee persan letuuw -.-
mcm nak jumpa je izul and ajak dia main , -.-
k selamat hari raya bubye 





No comments:

Post a Comment