Tuesday 26 July 2011

aku lagii !

assalammualaikum (budak omel bagi salam)
semua mmg malas update kan? nak harapkan aku je ea?
bila salah taip sikit , slah caakap sikit, terpedas sikit, nak cari akuu.
sory blog kita untuk sling meluahkan. suka hati spe-2 nak taip ape-2 skali pon.
please jangan halang haha. if rasa ta puas hati jgk korang lah update pulak. deal tak ? ^^.
fineee dengan berat hati hari ni aku taip .

kat sekolah belaja mcm biasaa.....
nak buat note 
sains sukan dah habes semua bab. sekarang ckgu suhana tinggal repeat balik sikit-2 yang form4 punya, mybe dengan repeat ni smua bole lagi pham :)

petang ada kelas pkul 2.
tapi......sedih td 6orang je budak SS yang datang, budak 5EA lagi ramai datng. bukan ape, takod cikgu Salawati kecik hati pulak. hm and math tadi cikgu ajar bab baru. mana yang tak datang tu tertinggal la.

                                           dalam kelas                                                     
dah belajar math dah paham semua .....
peah : esok sape tanye aku math aku cakap je aku lupa (dongak kepala)
fara : (gelak kecik) kedekut ilmu sial je (ketawa)
wan kader : (ketawe cover gigi)
cikgu suhana : yer betul jangan (muke series) ajar diaorang bia sombong sikit. (tangan dia geleng-2)
peah : (suka)
fara: (ketawa besar)
wan: (redha)

haha jahat tak jahat? saja jelaa..

esok ade beberapa kelas termasok kelas 5 ss ada ceramah kat surau. dari awal sampai balik sekolah. fuhh banyak masa belaja dibuang begitu saja lagi-2 math.
oke thats all byee

No comments:

Post a Comment